Τρόποι πληρωμής & Αποστολής

Α. Τρόποι πληρωμής

1) Πιστωτική – Χρεωστική – Προπληρωμένη κάρτα

Στο blomdahl.gr, προσφέρουμε τη δυνατότητα πληρωμής των παραγγελιών, μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών Visa, Mastercard, Maestro, American Express και Diners.

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας, διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών “Alpha e-Commence” της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2., με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας, μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει, με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.

Τα στοιχεία της κάρτας σας δεν είναι προσβάσιμα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, ούτε αποθηκεύονται με οποιονδήποτε τρόπο. Για το λόγο αυτό, χρειάζεται να τα καταχωρείτε εκ νέου, κάθε φορά που χρησιμοποιείτε την κάρτα, για συναλλαγές μέσω της ιστοσελίδας μας.
Στην περίπτωση που η κάρτα φέρει διαφορετικό όνομα κατόχου, από εκείνο της διεύθυνσης αποστολής, τότε ενδέχεται να σας ζητηθεί η επίδειξη της κάρτας, με την παραλαβή της παραγγελίας, σε συνδυασμό με νομιμοποιητικά έγγραφα στοιχείων ταυτοπροσωπίας του κατόχου (ταυτότητα ή διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης).
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, όπως και το ηλεκτρονικό κατάστημά της, έχει εναρμονιστεί πλήρως με το GDPR πλαίσιο. Συγκεκριμένα τα προσωπικά δεδομένα υποβάλλονται σε νόμιμη και θεμιτή επεξεργασία, κατά τρόπο διαφανή. Τα δεδομένα συλλέγονται για καθορισμένους, ρητούς και νόμιμους σκοπούς και δεν υποβάλλονται σε επεξεργασία ασύμβατη με τους αρχικούς σκοπούς. Περαιτέρω επεξεργασία μπορεί να λάβει χώρα, μόνο για σκοπούς αρχειοθέτησης ή βελτίωσης των υπηρεσιών της πλατφόρμας ή στατιστικούς σκοπούς. Τα δεδομένα που τυγχάνουν επεξεργασίας είναι κατάλληλα, συναφή και περιορίζονται στο αναγκαίο για τους σκοπούς, για τους οποίους έχουν αρχικώς συλλεγεί. Λαμβάνονται μέτρα που διασφαλίζουν ότι τα προσωπικά δεδομένα είναι ακριβή, διαγράφονται ή διορθώνονται από τον ίδιο τον χρήστη μόνο και χωρίς καθυστέρηση. Τα δεδομένα διατηρούνται σε μορφή, η οποία επιτρέπει την ταυτοποίηση των ατόμων, μόνο για το διάστημα που απαιτείται για την λειτουργία του λογαριασμού του κάθε χρήστη. Ο ιστότοπος δεν αποθηκεύει δεδομένα που έχουν διαγραφεί από τους χρήστες (άμεση διαγραφή, ακόμα και από τα backup). Παράλληλα, πάντοτε παρέχονται στους χρήστες τα δικαιώματα: α) ενημέρωσης, β) πρόσβασης, γ) διόρθωσης, δ) διαγραφής, ε) περιορισμού, στ) φορητότητας, ζ) εναντίωσης και η) αντίρρησης σε αυτοματοποιημένη απόφαση, ως αυτά προβλέπονται από τον Κανονισμό. Για την ενάσκηση των δικαιωμάτων του, κάθε χρήστης θα μπορεί να επικοινωνεί με τον ιστότοπο, μέσω της φόρμας επικοινωνίας του ιστοτόπου ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@blomdahl.gr .
Η παρούσα Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και οι επισυναπτόμενοι σε αυτήν Όροι και Προϋποθέσεις Χρήσεως της παρούσας ιστοσελίδας περιγράφουν, κατά τρόπο αναλυτικό, τη μέθοδο συλλογής δεδομένων από την ιστοσελίδα www. blomdahl.gr, τη χρήση αυτών των δεδομένων από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας και τους όρους και προϋποθέσεις χρήσεως της παρούσας ιστοσελίδας. Η παρούσα Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων αναφέρεται αποκλειστικά και μόνο στα προσωπικά σας δεδομένα, τα οποία εσείς μας παρέχετε, κατά τη διάρκεια και τη διαδικασία των παραγγελιών σας στην παρούσα ιστοσελίδα.

2) Τραπεζική Κατάθεση

Στο blomdahl.gr , προσφέρουμε, επιπλέον, τη δυνατότητα πληρωμής των παραγγελιών, μέσω μεταφοράς / κατάθεσης του συνολικού ποσού των αγορών σας, σε έναν εκ των κατωτέρω υποδεικνυόμενων τραπεζικών λογαριασμών:

α) ALPHA BANK
IBAN: GR9601403390339002320000086 Δικαιούχος: BLOMDAHL ΕΛΛΑΣ ΕΠΕ

β) ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
IBAN: GR7301100510000005100456911 Δικαιούχος: BLOMDAHL ΕΛΛΑΣ ΕΠΕ

Στο ποσό κατάθεσης, οφείλει πάντοτε να συμπεριλαμβάνεται το κόστος των μεταφορικών εξόδων (εφόσον υπάρχουν), ως αυτό υπολογίζεται από τον ιστότοπό μας, κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, καθώς και τα έξοδα εμβάσματος μεταξύ διαφορετικών τραπεζών, τα οποία επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη και για τις δύο τράπεζες (“OUR”, όχι “SHA”). Στην αιτιολογία, παρακαλούμε όπως αναγράφετε το όνομά σας και τον αριθμό παραγγελίας σας, προκειμένου να γίνει ταυτοποίηση της πληρωμής σας και προώθηση της παραγγελίας σας. Μετά την ως άνω κατάθεση του ποσού της παραγγελίας σας, είναι απαραίτητο μας αποστείλετε την απόδειξη κατάθεσης, με e-mail στο info@blomdahl.gr. Η παραγγελία θα εκτελείται, μετά τη λήψη της απόδειξης κατάθεσης και εφόσον εμφανιστεί το καθαρό ποσό πληρωμής, στον επιλεγμένο λογαριασμό κατάθεσης. Σ.Σ.: Όλες οι καταθέσεις και τα εμβάσματα πληρωμής πρέπει να γίνονται στο νόμισμα τιμολόγησης του καταστήματός μας, ήτοι σε ευρώ (EUR), ακόμα κι αν έχετε επιλέξει οποιοδήποτε άλλο νόμισμα, για την απεικόνιση των τιμών του καταλόγου. Στην περίπτωση αυτή, το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας σε ευρώ (EUR) αναγράφεται κάτω από το γενικό σύνολο του νομίσματος, το οποίο έχετε επιλέξει.

3) PayPal

Η πληρωμή της παραγγελίας δύναται να λάβει χώρα, με την αξιοπιστία και την ασφάλεια της υπηρεσίας PayPal. Επιλέγοντας πληρωμή μέσω PayPal, σας δίνουμε τη δυνατότητα να εξοφλήσετε την παραγγελία σας χρησιμοποιώντας τον ασφαλέστερο και πιο διαδεδομένο τρόπο πληρωμής, παγκοσμίως. Μόλις ολοκληρώσετε τη συμπλήρωση όλων των υπολοίπων στοιχείων που απαιτούνται για την καταχώρηση της παραγγελίας, θα μεταφερθείτε αυτόματα στο ασφαλές περιβάλλον συναλλαγής του Paypal, από όπου θα έχετε τη δυνατότητα, είτε να συμπληρώσετε απευθείας τα στοιχεία της κάρτας σας, είτε να πραγματοποιήσετε είσοδο (login) στον ήδη υπάρχοντα Paypal λογαριασμό σας και να χρησιμοποιήσετε τα αποθηκευμένα στοιχεία σας, με ένα, μόλις, κλικ. Η επιβεβαίωση της πληρωμής σας, μέσω PayPal, ενδέχεται να διαρκέσει από 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες και η αποστολή της παραγγελίας σας θα λάβει χώρα την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Χρησιμοποιώντας το Paypal για τις συναλλαγές σας, δεν δίνετε τα στοιχεία των καρτών σας στο εκάστοτε ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά μόνο στο PayPal.

4) Αντικαταβολή (μετρητοίς – μόνο για αποστολές εντός Ελλάδος)

Για παραγγελίες και αποστολές αποκλειστικά εντός Ελλάδος, το blomdahl.gr προσφέρει στους πελάτες του τη δυνατότητα να πληρώσουν το αντίτιμο της παραγγελίας τους, κατά την παραλαβή αυτής, στη διεύθυνση, την οποία μας έχουν υποδείξει, κατά τη διαδικασία υποβολής της παραγγελίας τους. Η αντικαταβολή αποτελεί μια ασφαλή μέθοδο εξόφλησης αγορών, για τον πελάτη / καταναλωτή. Με την παραλαβή των προϊόντων που έχετε παραγγείλει, εξοφλείτε και το οφειλόμενο ποσό στον υπάλληλο της ταχυμεταφορικής εταιρείας, κατά την παράδοση της παραγγελίας, χωρίς να απαιτείται κάρτα.
Για προορισμούς εντός Ελλάδος, το κόστος της αντικαταβολής είναι ένα ευρώ (1 €) για τη παράδοση μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών (courier) «ΕΛΤΑ COURIER» είτε μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών «ΓΕΝΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ» , πλέον της καθαρής αξίας αγοράς των προϊόντων και θα συμψηφίζεται με το κόστος μεταφορικών. Το μέγιστο ποσό παραγγελίας, το οποίο δύναται να εξοφληθεί με τη μέθοδο της αντικαταβολής, είναι τετρακόσια ενενήντα εννέα ευρώ και ενενήντα εννέα λεπτά (499,99 €), ανά παραστατικό αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο).
Συνολικά τα έξοδα αποστολής ανέρχονται στα 5 € επομένως εφόσον επιλεγεί η πληρωμή με αντικαταβολή το σύνολο των μεταφορικών θα είναι 6€ ( 5€ τα μεταφορικά και 1€ η αντικαταβολή )

Β. Τρόποι αποστολής – Χρόνος παράδοσης
Το ηλεκτρονικό κατάστημα blomdahl.gr δίνει την δυνατότητα αποστολής των παραγγελιών σας, με τις κατωτέρω μεθόδους:
1) Για την Ελλάδα
i) Μέσω της εταιρείας «Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ)»: Η παράδοση λαμβάνει χώρα εντός 3 έως 10 εργασίμων ημερών. ii)Μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών (courier) «ΕΛΤΑ COURIER»: Ο χρόνος αποστολής, μέσω courier για την Ελλάδα, είναι 1-2 εργάσιμες ημέρες και 1-5 για δυσπρόσιτες περιοχές.

Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από τον τρόπο αποστολής που θα επιλέξετε. Αποστολές πραγματοποιούνται καθημερινά πλην Σαββάτου, Κυριακής και αργιών. Σπανίως, ενδέχεται να υπάρξει καθυστέρηση της παραγγελίας, η οποία μπορεί να έχει διάρκεια 24 έως 72 ωρών και να οφείλεται σε περιόδους που μπορεί να προκύψει αιχμή ή και σε επιπρόσθετο έλεγχο του προϊόντος, καθώς και σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας (βλ. κατωτέρω). Οι ώρες και οι λόγοι που αφορούν ενδεχόμενη καθυστέρηση της παραγγελίας είναι ενδεικτικοί. Λάβετε υπόψη ότι ο χρόνος παράδοσης διεθνών παραγγελιών ενδέχεται να διαφέρει, ανάλογα με το ταχυδρομείο και το τελωνείο της χώρας παράδοσης, το οποίο ενδέχεται να παρακρατήσει δέματα για μεγάλο χρονικό διάστημα, πριν την αποδέσμευσή τους. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας ουδεμία ευθύνη φέρει για τέτοιου είδους καθυστερήσεις.

Γ. Λοιπές χρεώσεις
Το blomdahl.gr ουδεμία ευθύνη φέρει, για οποιαδήποτε επιπρόσθετη επιβάρυνση (δασμοί, ειδικοί φόροι κλπ) τυχόν σας επιβληθεί, στη βάση οποιουδήποτε νομισματικού νόμου, ο οποίος ενδεχομένως εφαρμόζεται, κυρίως σε χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι πελάτες εκτός Ε.Ε υπόκεινται σε τυχόν επιπλέον χρεώσεις, οι οποίες δύνανται να προκύψουν από φόρους και δασμούς, κατά τη διαδικασία εκτελωνισμού. Συνιστά αδιαμφισβήτητη υποχρέωση του χρήστη / πελάτη να ελέγξει τους νομισματικούς κανόνες του κράτους παράδοσης. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας ουδεμία ευθύνη φέρει, για την πρόβλεψη ή / και την πληρωμή των χρεώσεων αυτών.

Δ. Απώλεια δέματος
Σε περίπτωση απώλειας δέματος, τηρούνται οι προθεσμίες που ορίζουν τα «ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ)» ή τα «ΕΛΤΑ COURIER», αντίστοιχα, σε ό,τι αφορά τη δήλωση απώλειας και την αποζημίωση. Ο πελάτης έχει στην διάθεσή του προθεσμία δέκα (10) εργάσιμων ημερών, από την στιγμή που θα λάβει το e-mail επιβεβαίωσης αποστολής του δέματος του, προκειμένου να δηλώσει την απώλεια του στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Μετά την παρέλευση της προθεσμίας αυτής, καμία δήλωση απώλειας δε θα γίνεται δεκτή.
Στην περίπτωση που ο πελάτης δηλώσει την απώλεια του δέματος εντός δέκα (10) ημερών, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ αναλαμβάνει το άνοιγμα ενός φακέλου αναζήτησης. Στα πλαίσια της διαδικασίας αυτής, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι πιθανόν να ζητήσει από τον πελάτη διάφορα έγγραφα, τα οποία απαιτούνται για το άνοιγμα του φακέλου και τα οποία ο πελάτης θα πρέπει να αποστείλει, όσο το δυνατόν συντομότερα, χωρίς χρονοτριβή.
Με τη σειρά της, η μεταφορική εταιρεία δίνει την οριστική απάντηση για την αναζήτηση του δέματος, το αργότερο εντός δύο (2) εβδομάδων. Η απάντηση μπορεί να είναι: α) ότι το δέμα βρέθηκε και σε αυτή την περίπτωση αποστέλλεται στον πελάτη, σύμφωνα με την κανονική διαδικασία ή β) ότι υπάρχει απώλεια δέματος και σε αυτή την περίπτωση, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ενημερώνει τον πελάτη και επαναποστέλλει το προϊόν ή αποζημιώνει τον πελάτη, κατ’ επιλογή του τελευταίου.
Κάθε δέμα που δεν έχει αναζητηθεί από τον πελάτη και έχει επιστραφεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ, επιβαρύνεται εκ νέου με τα έξοδα επαναποστολής του.

Ε. Ανωτέρα βία
Αν, για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες, πανδημίες κλπ), δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα, εντός του προκαθορισμένου χρόνου και του απώτατου νόμιμου ορίου των τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την έγκυρη σύναψη της σύμβασης, θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπό αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε κατάσταση εκφεύγει της σφαίρας εξουσίας της και του πεδίου ιδίας υπαιτιότητάς της. Σε κάθε περίπτωση, όμως, θα κάνει ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό, για την καλύτερη δική σας εξυπηρέτηση.

IV. Πολτιτική ακυρώσεων / επιστροφών /αλλαγών
Στο blomdahl.gr, στηρίζοντας το ηλεκτρονικό εμπόριο, επιθυμούμε οι πελάτες μας να είστε ικανοποιημένοι με τις αγορές τους, μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας και σας παρέχουμε τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας και της ακρίβειας των περιγραφών και των απεικονίσεων, των οποίων αναρτούμε στην ιστοσελίδα μας, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα διατιθέμενα προϊόντα μας, από την οθόνη του υπολογιστή, του κινητού ή του τάμπλετ σας, με τον πλέον γρήγορο και εύκολο τρόπο.
Για το λόγο αυτό, ακολουθούμε την πιο ευέλικτη πολιτική επιστροφών, κατά το μέτρο του εφικτού και σε συνδυασμό με τον ιδιαίτερο χαρακτήρα των προϊόντων μας, ως αποστειρωμένα, αλλά και ιδιαίτερα εύθραυστων και παραθέτουμε, προς γνώση σας, τους όρους και προϋποθέσεις ακύρωσης, επιστροφής και αντικατάστασης ελαττωματικών ή μη προϊόντων.
Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτή την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, μέσω Διαδικτύου, στον ιστότοπο www. blomdahl.gr.

Α. Ακύρωση παραγγελίας

Για οποιαδήποτε ακύρωση της παραγγελίας, ολικώς η μερικώς, θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας, μέσω της φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας, μέσω e-mail, στη διεύθυνση info@blomdahl.gr ή τηλεφωνικώς στο 210-6845801 . Η δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας δίδεται μέχρι τη χρονική στιγμή που θα σας ενημερώσουμε για την αποστολή της παραγγελίας σας και υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει ήδη εκδοθεί τιμολόγιο ή απόδειξη αγοράς. Οποιαδήποτε ακύρωση, μετά το πέρας της χρονικής αυτής περιόδου, είναι απολύτως αδύνατη και δε θα γίνεται δεκτή.

Β. Επιστροφές

Για οποιαδήποτε ακύρωση της παραγγελίας, ολικώς η μερικώς, θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας, μέσω της φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας, μέσω e-mail, στη διεύθυνση info@blomdahl.gr ή τηλεφωνικώς στο 210-6845801. Η δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας δίδεται μέχρι τη χρονική στιγμή που θα σας ενημερώσουμε για την αποστολή της παραγγελίας σας και υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει ήδη εκδοθεί τιμολόγιο ή απόδειξη αγοράς. Οποιαδήποτε ακύρωση, μετά το πέρας της χρονικής αυτής περιόδου, είναι απολύτως αδύνατη και δε θα γίνεται δεκτή.
Στην περίπτωση, δε, όπου η παραγγελία σας αποσταλεί και αρνηθείτε να την παραλάβετε, κατά τη στιγμή της παράδοσης, επιβαρύνεστε εξ ολοκλήρου τα μεταφορικά έξοδα, τόσο της παράδοσης προς εσάς, όσο και της επιστροφής της παραγγελίας προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας.

Σε καμία περίπτωση δε γίνεται δεκτή επιστροφή όπου έχει ανοιχθεί η συσκευασία καθώς έτσι χάνεται η αποστείρωση του υλικού .

1. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΛΟΓΩ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Σε περίπτωση που, εκ λάθους της μεταφορικής εταιρείας ή λάθους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ μας, στους επιλεγμένους κωδικούς, σας παραδοθεί αναντίστοιχο δέμα και όχι αυτό που προοριζόταν για εσάς, με βάση την παραγγελία σας και επιθυμείτε την επιστροφή του και την αντικατάστασή του, με το ορθό περιεχόμενο της παραγγελίας σας, οφείλετε να ενημερώσετε άμεσα την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, είτε τηλεφωνικώς, είτε μέσω e-mail, στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας info@blomdahl.gr και βάσει των στοιχείων της καρτέλας «ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ», για οποιοδήποτε αναντιστοιχία υπάρχει ανάμεσα στο προϊόν (είδος, ποιότητα, ποσότητα), εντός τριών (3) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή, στο e-mail info@blomdahl.gr , προκειμένου να λάβετε οδηγίες για την επιστροφή και την αντικατάστασή του, χωρίς δική σας επιβάρυνση. Μετά την παρέλευση και της προθεσμίας αυτής, ουδεμία δήλωση θα γίνεται δεκτή και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν θα φέρει καμία ευθύνη έναντι του πελάτη. Εάν επιθυμείτε να κρατήσετε την παραγγελία που σας παραδόθηκε, ανεξαρτήτως σφάλματος, παρακαλείσθε όπως επικοινωνήσετε με την εταιρεία μας, τηλεφωνικώς, μέσω της φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας ή μέσω e-mail, στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας info@blomdahl.gr , προκειμένου να εκκαθαριστεί η διαφορά μεταξύ των παραγγελιών. Σε περίπτωση υπέρτερης αξίας των εκ μέρους σας παραγγελθέντων, συγκριτικά με προϊόντα που παραλάβατε, θα σας καταβάλλουμε τη διαφορά σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.

2. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

To www.blomdahl.gr λαμβάνει όλα τα δυνατά μέτρα, ώστε τα προϊόντα του να συσκευάζονται κατάλληλα και προσεκτικά, προκειμένου να φθάσουν σε εσάς, χωρίς φθορές. Η πλειοψηφία των προϊόντων μας προϊόντα μας είναι ευαίσθητα. Για το λόγο αυτό, τα προϊόντα που διατίθενται προς αποστολή από το ηλεκτρονικό κατάστημα blomdahl.gr συσκευάζονται με τη μέγιστη δυνατή προσοχή και σχολαστικότητα . Επιπλέον, σε συνεννόηση με τους μεταφορείς, αποστέλλουμε τα προϊόντα μας, με ειδική σήμανση και κατάλληλες συσκευασίες, οι οποίες τα προστατεύουν πλήρως από τυχόν φθορές κατά την μεταφορά και την αποθήκευσή τους. Εντούτοις, σε περίπτωση διαπίστωσης φθοράς, θα πρέπει να ακολουθηθούν τα εξής βήματα:
Κατά την παράδοση από την μεταφορική εταιρεία του δέματος στον πελάτη, κάθε προϊόν πρέπει να ελέγχεται και τυχόν επιφυλάξεις δέον να καταγράφονται στο δελτίο παράδοσης της μεταφορικής εταιρίας, σε περίπτωση μερικής ή ολικής ζημίας. Σε περίπτωση, που, κατά την ώρα παραλαβής από την εταιρεία διανομής, διαπιστώσετε ότι το δέμα εμφανίζεται «ταλαιπωρημένο», ήτοι υπάρχουν φθορές στην συσκευασία ή στο προϊόν, τότε δεν πρέπει να προχωρήσετε στην παραλαβή του, αλλά οφείλετε να ειδοποιήσετε την ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας, εντός είκοσι τεσσάρων (24) ωρών, είτε τηλεφωνικώς, είτε διαδικτυακώς, μέσω της φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας ή μέσω e-mail, στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας info@blomdahl.gr , βάσει των εκάστοτε στοιχείων της καρτέλας «ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ», για τη μη παραλαβή και την αιτιολογία αυτής, προκειμένου να εξετάσουμε το ενδεχόμενο πρόκλησης φθοράς. Είναι σημαντικό, κατά την ώρα παραλαβή της παραγγελίας σας από τον υπάλληλο της εταιρείας διανομής, να ελέγχετε τα προϊόντα και ειδικά στην περίπτωση που η συσκευασία δείχνει σημάδια φθοράς, διάτρησης ή διάρρηξης. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης βαρύνεται μόνο με τα έξοδα αποστολής.
Αντιθέτως, εάν ο πελάτης δεν παραπονεθεί, κατά την αυτοπρόσωπη παραλαβή του δέματος και παραλάβει ανεπιφύλακτα, τούτο σημαίνει ότι το δέμα παραδόθηκε σε καλή κατάσταση.
Σε περίπτωση παραλαβής, ο πελάτης θα πρέπει, μετά την παραλαβή των εμπορευμάτων, να απομακρύνει προσεκτικά το χαρτί συσκευασίας και τα προστατευτικά υλικά, προσέχοντας να μην προκαλέσει ζημιά στα προϊόντα. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί, κατά το άνοιγμα της συσκευασίας, ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα ή φθορά (ράγισμα – σπάσιμο – αλλοίωση), προκληθείσα κατά τη μεταφορά, ο πελάτης οφείλει να δηλώσει την ύπαρξη ελαττώματος κατά την παραλαβή (DOA), εντός εικοσιτεσσάρων (24) ωρών από την παραλαβή, με συνοδεία φωτογραφικού υλικού, για την απόδειξη του ελαττώματος του προϊόντος, είτε τηλεφωνικώς, είτε διαδικτυακώς, μέσω της φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας ή μέσω e-mail info@blomdahl.gr , βάσει των εκάστοτε στοιχείων της καρτέλας «ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ», προκειμένου να εξετάσουμε την ύπαρξη ελαττώματος και τη δυνατότητα αποκατάστασής του, καθώς και να λάβετε οδηγίες για την επιστροφή και την αντικατάστασή του, χωρίς δική σας επιβάρυνση. Η προθεσμία αυτή μπορεί, υπό προϋποθέσεις, να παραταθεί έως τρεις (3) ημερολογιακές ημέρες, κατόπιν απόδειξης του κωλύματος να δηλωθεί νωρίτερα το ελάττωμα.
Σε περίπτωση που αποφασισθεί ότι το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί, η επιστροφή του θα πρέπει να λάβει χώρα, με τη συνοδεία της συσκευασίας και όλων των πρωτότυπων εγγράφων που το συνόδευαν (Δελτίο Αποστολής, Παραστατικό Αγοράς κλπ), στην επακριβή κατάσταση, κατά την οποία παραδόθηκε, προκειμένου να γίνει προσπάθεια αποκατάστασής του. Αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε μετά την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης αν η συσκευασία του προϊόντος παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους, δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, το blomdahl.gr έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Στη σπάνια περίπτωση που το προϊόν είναι ολοσχερώς κατεστραμμένο, κατά την παραλαβή και κατόπιν της ως άνω επικοινωνίας σας με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας, δε θα σας ζητηθεί η επιστροφή του προϊόντος, παρά μόνο η προώθηση των ως άνω εγγράφων που συνόδευαν την παραγγελία σας, μαζί με το ως άνω αποδεικτικό φωτογραφικό υλικό, προκειμένου το ανεπανόρθωτα ελαττωματικό περιεχόμενο της παραγγελίας σας να αντικατασταθεί και να προωθηθεί εκ νέου προς τον πελάτη, με επιβάρυνση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ μας.
Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται μέσω της μεταφορικής εταιρείας παράδοσης. Μετά την επιστροφή των προϊόντων, θα γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη, από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ και στην συνέχεια, θα λαμβάνει χώρα επικοινωνία, για ενημέρωσή του, σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου και με τη δυνατότητα αποκατάστασης ή αντικατάστασής του. Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, αντίστοιχα. Ακύρωση της συναλλαγής, με επιστροφή χρημάτων λαμβάνει χώρα κατόπιν συνεννόησης με την Εταιρεία .
Εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή των επιστραφέντων προϊόντων από το blomdahl.gr, εφόσον έχουν τηρηθεί οι ως άνω διατυπώσεις και προθεσμίες, τα προϊόντα βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, μη έχοντας υποστεί ζημιές ή φθορές και συνοδεύονται από τα ως άνω απαραίτητα δικαιολογητικά, η εταιρία μας θα επιστρέψει στον πελάτη το ποσό της αξίας των προϊόντων αυτών, με τα οποία έχει επιβαρυνθεί ο πελάτης, χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο πελάτης για την αρχική συναλλαγή, εκτός εάν ο πελάτης έχει συμφωνήσει ρητώς διαφορετική μέθοδο.
Η παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων θα μπορεί να πραγματοποιείται μόνο από τη διεύθυνση που είχατε δηλώσει εξαρχής για την αποστολή τους και την οποία μας έχετε υποδείξει γραπτώς. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή μόνον εφόσον προηγουμένως ο πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, για την αποστολή του προϊόντος σε αυτούς.

Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων, λόγω υπαναχώρησης, βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη. Κατά την επιστροφή του πακέτου, δε, δεν πρέπει η τελευταία να λάβει χώρα με χρέωση παραλήπτη. Σε διαφορετική περίπτωση, θα γίνεται εκκαθάριση και αντιλογισμός των μεταφορικών εξόδων με το τίμημα της πώλησης, το οποίο επιστρέφεται στον πελάτη που υπαναχωρεί.

Θα δεχτούμε την επιστροφή των προϊόντων, εφόσον τα συσκευάσετε, ώστε να είναι απολύτως προστατευμένα, κατά την αποστολή και αποστείλετε το δέμα με τη μεταφορική εταιρεία, με την οποία σας παρεδόθη η παραγγελία. Σας προτείνουμε να αποστείλετε το δέμα με courier ή συστημένο, μέσω της εταιρείας, την οποία επιλέξατε για την παράδοση του δέματος. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε απώλεια ή καταστροφή των προϊόντων, κατά την μεταφορά τους, προς επιστροφή.
Αντιθέτως, εάν το επιστραφέν προϊόν έχει υποστεί ζημιές ή φθορές είτε κατά τη μεταφορά του, για την επιστροφή του, είτε από υπαιτιότητα του πελάτη ή έχει μειωθεί η αξία του από χειρισμό, ο οποίος δεν ήταν απαραίτητος για τον προσδιορισμό της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των προϊόντων, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας θα εκτιμήσει την αξία των ζημιών και το ύψος της μείωσης της αξίας και σε περίπτωση που η τελευταία υποχρεωθεί να προβεί σε επιστροφή χρημάτων στον πελάτη, το αντίστοιχο ποσό της ζημίας θα συμψηφισθεί με το συνολικό ποσό της επιστροφής.
Σε κάθε περίπτωση μη πλήρωσης των ως άνω προϋποθέσεων, διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή, λόγω υπαναχώρησης και δε θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα της αρχικής αγοράς σας.
Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται, σε κάθε περίπτωση, όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές, από τις ισχύουσες διατάξεις και τη νομοθεσία σχετικά με τη σύμβαση πώλησης και την προστασία των καταναλωτών, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει, σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.

Γ. Αλλαγές

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε το επιστρεφόμενο προϊόν με κάποιο άλλο, της επιλογής σας, θα πρέπει να αποστείλετε μήνυμα, μέσω της φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας, ή μέσω e-mail, στη διεύθυνση info@blomdahl.gr , εντός τριάντα (30) ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, περιγράφοντας το αίτημα επιστροφής σας, αναφέροντας τον κωδικό του / των προϊόντος / -ων που θέλετε να επιστρέψετε και τον κωδικό του / των προϊόντος / -ων που θέλετε να αγοράσετε, στη θέση του / τους και θα λάβετε άμεσα την απάντησή μας. Έχετε την δυνατότητα επιλογής νέου προϊόντος ίσης η μεγαλύτερης αξίας.
Σε περίπτωση αλλαγής του προϊόντος, το κόστος μεταφορικών κάθε επιστροφής και παραλαβής του νέου προϊόντος βαρύνει τον πελάτη

Δ. Επιστροφή χρημάτων

Σε όλες τις ως άνω αναφερόμενες περιπτώσεις ακύρωσης, υπαναχώρησης ή επιστροφής, όπου αυτό επιβάλλεται, η επιστροφή χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο, με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, εκτός αν έχει ρητώς συμφωνηθεί κάτι διαφορετικό και καθίσταται εφικτή, μόνο για τις αγορές που πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά, στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.blomdahl.gr και δεν ισχύει για αγορές από τα φυσικά μας καταστήματα.
Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί, εν συνεχεία, σε κάθε πράξη που προβλέπεται, με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη, χωρίς σχετική ευθύνη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ πλέον. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, κατόπιν της ενημέρωσης αυτής, δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, ο οποίος ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή, το ποσό προς επιστροφή θα πιστωθεί σε λογαριασμό που θα δηλώσει ο πελάτης προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας, κατόπιν επικοινωνίας και εφόσον επιβεβαιωθεί η πλήρωση των νομίμων προϋποθέσεων, για την επιστροφή χρημάτων.
Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζική κατάθεση, θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ προς τον πελάτη, στο λογαριασμό, από τον οποίον πραγματοποιήθηκε η κατάθεση.
Σημειώνεται ότι όλες οι αλλαγές και οι επιστροφές χρημάτων γίνονται στις τρέχουσες τιμές των προϊόντων και όχι στην τιμή που είχαν, κατά το χρόνο αγοράς.
Σε καμία περίπτωση δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής, αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

V. Νομικό πλαίσιο - Επιφυλάξεις

Οι παρόντες όροι χρήσεως του ιστοτόπου μας, καθώς και οι εμπεριεχόμενοι γενικοί όροι συναλλαγής με τους χρήστες / πελάτες μας, ευθυγραμμίζονται πλήρως με την κείμενη νομοθεσία, αναφορικά με την προστασία, τόσο των προσωπικών δεδομένων των χρηστών, όσο και των δικαιωμάτων τους, ως καταναλωτών, σύμφωνα με τα εκάστοτε ισχύοντα κρίσιμα νομοθετήματα και υπό το πνεύμα της καλής πίστης και της τήρησης των συναλλακτικών ηθών.

V. Νομικό πλαίσιο - Επιφυλάξεις

Οι παρόντες όροι χρήσεως του ιστοτόπου μας, καθώς και οι εμπεριεχόμενοι γενικοί όροι συναλλαγής με τους χρήστες / πελάτες μας, ευθυγραμμίζονται πλήρως με την κείμενη νομοθεσία, αναφορικά με την προστασία, τόσο των προσωπικών δεδομένων των χρηστών, όσο και των δικαιωμάτων τους, ως καταναλωτών, σύμφωνα με τα εκάστοτε ισχύοντα κρίσιμα νομοθετήματα και υπό το πνεύμα της καλής πίστης και της τήρησης των συναλλακτικών ηθών.

Α. Κώδικας καταναλωτικής δεοντολογίας για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Ο Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο όπως διαμορφώθηκε βάσει της υπ’ αριθμ. 31619 οικ. / 2017 Υπουργικής Απόφασης του Υπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως της Ελληνικής Δημοκρατίας (ΦΕΚ Β΄ 969 / 22-03-2017), δημοσιεύεται από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα www. blomdahl.gr και μπορείτε να τον διαβάσετε εξ’ ολοκλήρου κάνοντας κλικ εδώ.

Β. Γενικές διατάξεις

Το blomdahl.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τα διατιθέμενα προϊόντα, τις τιμές πώλησης και τους λοιπούς όρους και προϋποθέσεις των συναλλαγών. H ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή ή προσθήκη.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας δύναται, κατά την απόλυτη κρίση της, να τερματίσει άμεσα οποιαδήποτε συμφωνία μαζί σας στο πλαίσιο των παρόντων όρων, οποιαδήποτε στιγμή, ενημερώνοντάς σας ή / και σε περίπτωση που διαθέτετε λογαριασμό σύνδεσης, ακυρώνοντας την ιδιότητα μέλους σας και την πρόσβασή σας στο λογαριασμό σας. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας δύναται ακόμα και να αναστείλει τη χρήση, από μέρους σας, των υπηρεσιών της, οποιαδήποτε στιγμή, χωρίς προειδοποίηση και χωρίς να υπέχει οποιαδήποτε ευθύνη απέναντί σας.
Με τους παρόντες όρους αποδέχεστε ότι η μη εξουσιοδοτημένη χρήση, από μέρους σας, των υπηρεσιών της μπορεί να οδηγήσει σε ανεπανόρθωτη ζημιά για τη ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας ή / και τους δικαιοπαρόχους και συνεργάτες της, για την οποία οι οποιεσδήποτε χρηματικές αποζημιώσεις θα ήταν ανεπαρκείς. Κατά συνέπεια, σε περίπτωση τέτοιας μη εξουσιοδοτημένης χρήσης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας και οι δικαιοπάροχοι / συνεργάτες μας, αναλόγως με την εκάστοτε περίπτωση, θα έχουμε το δικαίωμα να ζητήσουμε, πέραν των οποιωνδήποτε άλλων διαθέσιμων ενδίκων βοηθημάτων και μέσων, την άμεση λήψη ασφαλιστικών μέτρων εναντίον σας, απαγορεύοντάς σας οποιαδήποτε περαιτέρω χρήση των υπηρεσιών του blomdahl.gr
Η ακυρότητα ή η μη εκτελεστότητα, εν όλω ή εν μέρει, οποιασδήποτε διάταξης των παρόντων όρων δεν θα επηρεάζει την εγκυρότητα ή την εκτελεστότητα των υπόλοιπων διατάξεων, εν όλω ή εν μέρει, αντίστοιχα. Το σύνολο ή μέρος οποιασδήποτε διάταξης, η οποία θεωρείται από αρμόδιο δικαστήριο ως άκυρη ή ανεφάρμοστη, θα θεωρείται ότι έχει διαγραφεί από τους παρόντες όρους.
Οι παρόντες όροι αντιπροσωπεύουν τη συνολική συμφωνία μεταξύ της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ μας και εσάς, ως πελατών μας και αντικαθιστούν οποιονδήποτε προηγούμενο όρο, προϋπόθεση, συμφωνία και ρύθμιση, αναφορικά με την εκ μέρους σας χρήση των υπηρεσιών του blomdahl.gr. Οι παρόντες όροι αφορούν εσάς προσωπικά. Δεν δικαιούστε να εκχωρήσετε τους παρόντες όρους, εν όλω ή εν μέρει, σε οποιοδήποτε τρίτο μέρος, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεσή μας. Οποιαδήποτε άτομα δεν είναι συμβαλλόμενα μέρη στους παρόντες όρους δεν θα έχουν κανένα δικαίωμα να επιβάλουν οποιαδήποτε διάταξη των παρόντων όρων.
Θα ενεργούμε άμεσα σε περίπτωση που υπάρχουν ενδείξεις ότι κάποιο Περιεχόμενο Χρήστη παραβιάζει τους παρόντες όρους. Σε περίπτωση που γνωρίζετε ή υποψιάζεστε ότι γίνονται οποιεσδήποτε παράνομες δραστηριότητες, ή γνωρίζετε ή υποψιάζεστε ότι έχουν παραβιαστεί έργα που ανήκουν σε εσάς, παρακαλούμε γράψτε μας στη διεύθυνση info@ blomdahl.gr, σημειώνοντας την επιστολή «Υπ’ όψιν της Διευθύνσεως».
Οποιαδήποτε παράλειψη, από πλευράς μας, να επιβάλουμε οποιουσδήποτε από τους παρόντες όρους, σε καμία περίπτωση δεν συνιστά παραίτηση από αυτούς ή από το δικαίωμα να επιβολής τους σε μεταγενέστερο στάδιο.
Ανεξάρτητα από την χώρα, από την οποία αποκτάτε πρόσβαση ή χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες του blomdahl.gr, στο βαθμό που επιτρέπεται από το νόμο, οι παρόντες όροι και η χρήση των υπηρεσιών της ιστοσελίδας μας, από πλευράς σας, διέπονται από το ελληνικό ουσιαστικό και δικονομικό δίκαιο και θεμελιώνεται αποκλειστική δικαιοδοσία και αρμοδιότητα υπέρ των δικαστηρίων των Αθηνών Ελλάδος, για την επίλυση τυχόν διαφορών, οι οποίες ενδέχεται να προκύψουν, δυνάμει του παρόντος.

Γ. Εναλλακτική επίλυση διαφορών

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την ιστοσελίδα μας, δύναται να ακολουθήσει τη διαδικασία ΕΕΔ, μέσω της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας, για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ), η οποία είναι διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm

VI. Επικοινωνία

Σε περίπτωση που χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ιστοσελίδα www. blomdahl.gr ή έχετε οποιεσδήποτε εισηγήσεις και προτάσεις, σχετικά με τον τρόπο βελτίωσης των υπηρεσιών της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ μας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας, τηλεφωνικώς ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας, όπως και στο email: info@blomdahl.gr. Εναλλακτικά, μπορείτε να μας αποστείλετε τις προτάσεις και τα ερωτήματά σας, ταχυδρομικώς, στη διεύθυνση: BLOMDAHL ΕΛΛΑΣ, ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΠΕΝΤΕΛΗΣ 77-79 , ΧΑΛΑΝΔΡΙ , 15233 , σημειώνοντας την επιστολή «Υπ’ όψιν της Διευθύνσεως».

Αν είστε ήδη πελάτης χονδρικής, κάνετε login με τους κωδικούς χονδρικής. Εάν δεν έχετε λογαριασμό, επικοινωνήστε μαζί μας.